28 Ağustos 2016 Pazar


Merhabalar komşu kızı komşu hikayeleri okuyucuları. Tek başına yaşayan 32 yaşlarında bir beyim. Her gece 10 dolayları çalıştığım yerden çıkar gibi eve geçerim. Yoğun çalıştığım için o saatlerde işim biter yorulmuş argın kendimi eve atarım. Bir akşam yine çaıştığım yerdençıkmış eve gelmiş televizyon seyretmeye başladım bir süre sonra içim sıkıldı olacak gibi değil biraz da başıma vurmuştu hemen bir adult film takıp seyretmeye başladım.
Hiç evlenmemiş olduğum için yapacak bir şey yok. Televizyondan adult film izliyordum o sırada kapı çalmaya başladı, filmi durdurdum ve kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açınca bir baktımki bizim komşumuzun kızı. İyi akşamlar dedi. Bende aynı şekilde ona iyi akşamlar diye cevap verdim. Bana ailem evde yok anahtarımı da almayı unutmuşum dışarıda kaldım havada çok soğuk onlar gelene kadar sende oturabilirmiyim dedi. Bende hiç kuşkusuz kabul ettim ve eve buyur ettim. Gelip oturdu televizyonun karşısına ve televizyonun ekranını gördü. Hiç bakmamış gibi yapıp eline telefonunu alıp uğraşmaya başladı. Bende hemen elime kumandayı alıp kapadım. Sonrasında aramızda muhabbet etmeye başladık. Havadan sudan konuşmaya başladık.

Sonra bana görmedim sanma adult izliyordun değil mi diye soru sordu ve kapatmana gerek yok aç adult seyret sıkıntı yok dedi Bende tedirgin bir şekilde evet biraz öyle oldu ara sıra izliyorum dedim. O da hiç yaptınmı bu zamana kadar diye soru sordu bana. Bende hayır hiç yapmadım hem nasıl yapabilirimki çaıştığım yerdeneve evden işe diye cevap verdim. O da bana istersen beraber sikiş yapabiliriz diye cevap verdi bende kabul etmedim. Olmaz dedim. Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra üstüme saldırmaya başladı gel seks yapalım dedi. Sonra aletimi okşamaya başladı bende zevke geldim ve kendimi onun ellerine bıraktım. Pantolonumun sürgüsünü indirdi ve ağzına alıp aletimi emmeye başladı. İlk defa yaptığımız için çok güzel geliyordu bana, sanki daha önce yapmış gibiydi. Daha önce yaptın mı diye sordum, o da bana hayır yapmadım dedi, bende nasıl bu kadar profesyonel olabiliyorsun dedim o da seyretdiğim komşu filmlerin etkisi var diye gülerek cevap verdi.

Ağzına alıp yalamaya başladı zevkten ölüyordum. Sonra üstünü çıkardı dayanamadım memelerine yapışıp emmeye başladım. Sonra şeftalisini ağzıma dayadı yala dedi, hemen yalamaya başladım, aahh oohhh diye inliyordu. Yala yala diye inleyerek bağırıyordu, yalamaya devam ettim, sağlam yaladıktan sonra öpüşmeye başladık ve evde prezervatif bulundurduğum için penisime prezervatifi takıp şeftalisine girmeye başladım. İlk defa yapıyordum ama çok hızlıydım. Bana sen yalan söylüyorsun sen daha önce yapmış olmalısın dedi. Bende aynı onun dedigi gibi gülerek seyretdiğim cinsellik içeren filmlerden etkilendiğim için böyle profesyonelim diye cevap verdim, saatlerce seviştikten sonra evi aradı anne neredesiniz dedi. Aileside de eve döndükleri söyledi, sonra üstünü giyip çıkıp gitti. Bir kaç defa daha birliktelik yaşadık sonrası benim oradan taşım ile ayrıldık.

Tagged: ,

43 yorum:

  1. Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05551599777NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil


    2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
    3. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın,
      sınırsız özgürce konuşmayı seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar, 19cm kalın

      Sil
  2. slm bursadan efe 19 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü yalatacak ve ne istedigini bilen olgun bayanlar zevk ve romantizmi aynı anda yaşamak ve zevkin doruklarına cıkmak isteyen bayanlar sizin için her an müsaitim 05343060494

    YanıtlaSil
  3. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  4. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 36 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim aslında engeli engellide sayilmam sağliklikta sayilmam sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam çoğu kişi konuşurken alkollü müsün derler sesimi yadirgamıyacak benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup amı külotü ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  5. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  6. Bursada oturuyorum anlayışlı bayan arkadaşlar arıyorum mutsuz yaşam geçirenler ariyabilir her an müsaitim kendimi özelden tanıtmak istiyorum arayabilirsiniz 0553 877 02 67

    YanıtlaSil
  7. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. 0538 695 12 23 serkan 32 ist

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben tolga azgın ve doyumsuz bayanlar evet sen ara mutlu ol 0507 501 35 55 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  10. Mahmut Gezer23 Ocak 2018 11:07
    Ocak 2018 03:33
    mrb olgun ve azgn hanımlar fantazi düşünen doyumsuz sıradışı istekleri olan yeni heyacan kacamak arzulayan mesajlaşmayı ve gizli numaradan sohbet seven hanımlar esmer olgun kalınca aletli biriyim kim tadmak ister05417762562..güvenebilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. resimler bana ait dürüst ve ciddi gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz erotik bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli çiftler arasin tel 05537753404 izmir ağrı ve d bazit van seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim izmir Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum ağrı d bazit evli çiftler evli mutsuz azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim

    YanıtlaSil
  13. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim 05396937274 Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  14. istanbul anadolu yakasındaki bayanları bekliyorum birlikte yapabiliriz saatlerce 05327062139

    YanıtlaSil
  15. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  16. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  18. Antalya arayın 05439154385

    YanıtlaSil
  19. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  20. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKS ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TURBANLI KİLOLU BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİ ÇİFTLER ARAYIN TNSLM NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKIKADIR 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  21. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  22. Merhaba hanımlar beyler ÇİFTLER eşini paylaşmak siktirmek istiyen ler sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum arayın yazın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  23. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  24. SLM BEN KONYA MERKEZDEN ONUR SEKSE AÇ OLAN SINIRSİZ HEYECAN VERİCİ BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN SEKS TE MUTLUGU GÜZELLİĞİNİ HEYECANI ZEVKINI ARAYAN GÜVENILI TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKS ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYA TNSLM 0543 282 86 18 NORMAL BOŞALMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19CM İSTEYEN EVLICIFTLER BAYANLAR YARDİMCİ OLUR NUR
    0542 582 07 32

    YanıtlaSil
  25. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben izmirden memet bayan arkadaş arıyorum liseli kızlar hemşireler bayanlar arayin tanisslim 05315952133

    YanıtlaSil
  28. Izmir den memet bayan arkadaş arıyorum liseli kızlar hemşireler bayanlar arayin tanisslim 05315952133

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim cifte tecrubem var 05458622275

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. MERHABA BEN İSTANBULDAN METEHAN YAŞ 37 BOY 173 KİLO 72 DİKSİYONU DÜZGÜN GİZLİLİGE ÖNEM VEREN KADIN RUHUNDAN İYİ ANLAYAN SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN BİRİYİM LÜTFEN SADECE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYANLAR ARASIN 539 567 36 40

    YanıtlaSil
  32. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul da 05551623625

    YanıtlaSil
  33. Merhaba bayanlar yasim 48 güzel birliktelik için arayın tanışalım 05443134090

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Yozgattan olgun seven liseli ve unvli genç ve azgın kızlar gizlilik içerisinde görüşmek için arayın görüşelim 05351050230

    YanıtlaSil
  35. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  36. Mrb olgun seven genç kızlar yaş 40 kasliyim ilkini yaşamak istersen gizli ve guven şartıyla görüşelim telde de ateş söndürüyorum 05351050230 beklerim

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ben İzmir'den coşkun bayan arkadaş arıyorum kızlar hemşireler evli dul bayanlar arayın tanışalım 05315952133

    YanıtlaSil
  38. Ben coşkun 05315952133izmirden arayın tanisalim

    YanıtlaSil
  39. Merhaba selam kızlar hemşireler evli dul bayanlar arayın tanışalım 05315952133

    YanıtlaSil