28 Ağustos 2016 Pazar



Merhaba komşu sex hikayeleri severler bu anlatacağım heyecan yıllar önce yaşadığım bir olaydır… ben 19 yaşlarında iken ankarada okuyordum… Sömestr tatillerde bolu’da oturan eniştem gidip geliyordum… teyzemin kaynının karısı asena vardı. 25′li yaşlarda 1.70 boylarında diri kalçalı, büyük memeli, bir içim afet.. bakışları ile veren, bakışları ile boşaltan seksi mi seksi bir kadındı.. onu düşünüp düşünüp azca otuz bir çekmedim… birgün onu oldukça kötü sikiverceğimi biliyordum… Neyse oldukça uzatmayayım gene tatillerden birinde istanbula gittim eniştem ve teyzem gündüzleri çalmış olduğu için hanede akşama kadar tek başıma kalırdım.. Telefon çaldı ve teyzem aradı, bilindiği üzere insanın geleceğini söyledi… luktan havalara uçuyordum daha gelmeden iyi mi sikiverceğimin düşlerini kurmaya başladım. terliyfim banyoya girdim çıktım. herşeyi sikivermek üstüne ve ona iyi görünmek üstüne tahrik etmek üstüne tasarılı bir biçimde ince ince ayarladım.. bu gelmeden ilkin azdırıcı parfümü sıktım, damlayı da hazırladım.. çayı koydum..kapı çaldı… yaşları birbirine yakın üç adet evladı ile kapıdan içeri girdi oldukça özden değildik uzaktan merabalaştık tokalaştık.. o bakışlar gene karşımdaydı… içeri oturma odasına geçtiler ben koltuğa yatmış tv izliyordum oda karşımdaki koltukta fasıla fasıla televizyona bakıyor ses oluşturan küçüklere durun susun yapıyordu fasıla arada bana bakıyordu… baktığını farkettiğimi farkettirdim kafasını çevirdi fakat ben bakmaya devam ettim bana bakınca ne oldu dedim… kendimle alakalı sualler sormaya başladı okulla alakalı falan.. kız arkadaşın var mı dedi? o şekilde uzun süreli ilişkim asla olmadı dedim. e evlenecek yaşa gelmişsin bundan sonra dedi. bende daha oldukça var dedim.. aa olur mu öylee izdivaç etmek gerekli diye konuştu fakat sebep izdivaç etmek gerekli söylediğini de gözleriyle ve söyleyiş türü ile oldukça güzel anlattı… üstüne giydirilmiş olduğu altındaki ve üstündeki dar tayt ve pijama ile tam olarak belli olan gövde hatlarını incelerken o vakit ben oldukça evli biriyim dedim. aa iyi mi kısaca dedi!! anladın sen onu dedim kaşlarını imalı bir biçimde kaldırdı ve güldü… ayağa kalktı nereye gidiyorsun dedim lavaboya diye konuştu arkasından baktığımda içine giydirilmiş olduğu tangası belli oluyordu ve ben iyice tavan yapmıştım… o tuvalete girer girmez peşinden kalktım ve bağırarak kahve içer misin dedim içebilirim diye konuştu ve planlamalarım uygulanmaya başlamıştı çayı koydum ve içine daha çok fazla azsın diye 12 damla akıttım… Tuvaletten çıktı yüzü ıslaktı ve hafifçe açık yakası da ıslak ve tahrik ediciydi!! çaylarımızı içerken asla yaptın mı dedi? bende anlamamış benzeri neyi diye sormuş oldum ve güldü bu sefer o anladın işte dedi.. oturma durumu daha sorunsuz gevşek bir durum almaya başlamıştı… haberi yoksa içtiği damlalı kahve tesirini göstermeye başladıkça bakışları daha sorunsuz açık ve uzun olmaya başladı gövde ısısı yükseldiği için yüzü kızarmaya başladı ayağa kalktı nereye gidiyorsun dedim.. gene lavaboya diye konuştu lavabonun önüne dikildim kapıyı açar açmaz yüz yüze geldik ve korktu ne olu!!!… demeye kalmadı elimle ensesinden kavrayıp dudaklarını resmen ısırmaya başlamıştım ayaküstü öpüşürken her soluğa alışımızda kendinden geçmiş olduğu belli oluyordu bir elimle belinden kavrayıp bir elimle eşofmanın üstünden amcığının okşarken dur diye konuştu ansızın ellerimi tuttu kısa bir müddet yüzüme baktı ve evlatları uyutayımm diye konuştu tam tavan yapmışken alet kazık benzeri olmuşken evlatların uyumasını bekleyemezdim küçükler küçüktü dünyadan gelişmelerii yoktu.. küçüklere siz burda bekleyin size çikolata alıp geleceğiz dedim odalar birbirine yakındı televizyonun sesini açtım kapılarını kapattım ve kilitledim.. belinden kavradım ben evlatları hallettim dedim ve alev ateş öpüşme başladı öpüşerek teyzemlerin odaya girdik… ellerinin üzerine doğruldu ve tüm tahrik dolu bakışı ile sen şimdi beni sikecek misin dedi.. sana yaşamının sikişini yaşatacağım dedim ve üzerine çullandım dışardan sikimi amına sürttürürken öpmeye devam ediyordumm.. öpüşmeyi iyice tahrik olması için uzun tutuyordum ki o şekilde de oldu.. kalktım süratli bi biçimde ilkin eşofmanını sıyırdım… bir müddet külodunun üstünden amcığını okşadım…



 sonrasında yavaşça külodunu çıkardımm.. belden aşağısı tam olarak çıplaktı… bende benzer biçimde soyununca ansızın yataktan kalktı beni oturttu dizlerinin üzerine yere çöktü ve altına boğazına kadar benimkini alıp emmeye başladı en nihayetinde dayanamadım saçlarından tutup taşaklarıma kadar ağzına verdim soluğu kesilene kadar bekledimmm… hızla üstüme oturdu olmamakta alta geç arkanı dön dedim iyi mi kısaca diye konuştu korkma dedim arkadan yapmayacağım… (ama arkadan yapacaktım kondom yok, korunmuyordaa, ve akıllara ziyan bir götü var!!) yarı çıbıldak arkasını döndü içimde isterim seni diye ekonuştu bekle dedim sana hayatındaa yaşamadığın bir haz yaşatacağım.. hazla arkasını döndü eğildi üstündeki bodysini hafifçe kalçalarını kavrayabilecek biçimde sıyırdım… hadi diyordu dayanamıyordu sok içime inlet beni!! hafifçe bir taraftan amı bir taraftan götünü parmağımla kıvama getiriyordum… ilkin onu boşaltıp gevşetecek sonrasında da bi güzel götten sikecektimmm… amına aleti yavaşça soktum o şekilde bir iç çekti ki boşalmamak için kendimi oldukça sıktım kalçalarına vurdurarak sert bir biçimde sikmeye başladım zevkten kafası yukarda gözleri kapalıydı… aaaah ooooooohhhh deyip dudaklarını ısırıyordu.. boşaldı ve süratli bir biçimde çıktım.. kendini yatağa saldı ve nefesini düzeltmeye çalışırken sen benim kocam olsana dedi.. bende bundan sonra senin saklı kocanım dedim seni daha oldukça sikicem ne istersen onu yapacam sana… sikimi eline aldı sıvazlarken bende sen ne istersen yaparım sikici erkeğim dedi… benim alet boşalmadığım için daha inmemişti arkanı dön dedim iyi mi kısaca diye konuştu benim aklım tam olarak onun götündeydi… arkana girecem dedim iyi mi kısaca ben daha ilkin asla yapmadım olmamakta kocama dahi vermedim diye konuştu tehdit ettim o vakit sen daha giyinmeden evlatları odaya alırım dedim… ayağa kalktım korkuyla dur diye konuştu gel buraya şerefsizz.. o şekilde diyince hafifçe sert boğazını sıktım dilimi ağzına vererek öpmeye başladım soluk alışları beni tahrik ediyordu zati doluydum ve kazık benzeri olmuştu aletim belinden tutup süratli bir biçimde çevirdim… parmağımı kalçalarında gezdirdim ilkin damlaların etkisinden olsa gerek yeniden haz almaya başladı sonrasında daireler çizerek yavaş yavaş götüne doğru ulaştım ve ansızın parmağımı götüne soktum irkildi!! yavaş dedi.. aletimin başını yavaş yavaş içine soktum zorlanıyordu ufff nolur yavaş dedi.. üstünden onunla benzer pozisyona gelmiş olarak kulağına korkma güzelim alıştırma turları bunlar daha diye fısıldadım.. iyi mi y… demeye kalmadan sikimi altına kadar soktum daracıktı sıcacık bu şekilde bir haz yok hayalimdeki sikivermek istediğim kadının şimdi içindeydim.. o şekilde bir feryat attı ki ağzını kapatmak mecburiyetinde kaldım ve baktım olacağı yok bir elimle ağzını tuttum ve sert bi biçimde gidip gelmeye başladım bundan sonra ağrıdan geberiyordu ağzı kapalı olmasına karşın nerdeyse sesi dışardan duyuluyordu… o şekilde güzeldi ki götü içinden asla çıkmak istemedim kendini bırakana kadar sikip içerisinde duruyor kısa bi saniye bekleyip devam ediyordum… kendini salmış sesi kesilmişti elimi ağzından çektim kulağına eğildim ve bu şekilde bir göt hayatımda görmedim dedim o acıyla dahi hoşuna gitti ve güldü bitti mi diye konuştu bitti mi derken yeniden gidip gelmeye başladım bundan sonra o da alışmış haz almaya başlamıştı sabaha kadar sik beni erkeğim diye konuştu o kadar acıya karşın bu şekilde söylemesine şaşırdım tahrik oldum ve tadını çıkara çıkara çatır çutur götüne 3 sefer boşaldım ve üstüne yığıldım.. sesi hafifçe hırıltılı bir biçimde sen iyi mi bir adamsın bu şekilde diye konuştu sebep dedim hayatımda bu şekilde birşey görmedim diye konuştu ve güldü içindeki seni ortaya çıkardım içindeki Kaltağı ortaya çıkardım dedim kulağına güldü ve bundan sonrasında senin orosbunum ben diye konuştu kaldırdım son bi defa ağzına verdim ve boşaldımm… donunu sütyenini giydi yatağı düzeltti ve sallana sallana odaya evlatlarının yanına gitti… bende yeniden yerime geçtim yattım ve tv izlemeye devam ettim

Tagged: , , ,

85 yorum:

  1. Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05551599777NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil


    2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
    3. Slm ben Fırat 42 yaşındayım 177 boy dayim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik güzel bayanlar benim gibi sekse duşgun bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik her zaman güzel bayanlar efendi bir bayanla tanışmak istiyorum saygila 0543 453 45 25

      Sil
    4. MERHABA 0536 932 27 67 Antalya Manavgat civarıÖZELLİKLE BÜYÜK ĞÖĞÜSLÜ OLGUN VE İLERİ YAŞTAKİ Büýük ve Kalın alet seven bayanlarla sırdas olmak şartiyla görüsebilirim hemşire ve öğretmenler tercihimdir lütfen genç bayanlar aramasın 05369322767

      Sil
    5. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın,
      sınırsız özgürce konuşmayı seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar, 19 cm kalın

      Sil
    6. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. 05456976300 sadece kadınlar!

      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. 05456976300 sadece kadınlar!

      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. 05456976300 sadece kadınlar!

      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. 05456976300 sadece kadınlar!

      Sil
  2. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar zevk ve romantizm aynı anda yaşamak isteyen ve seksten sonra o narın güzel vücuduna masaj yaptırmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  3. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar zevk ve romantizm aynı anda yaşamak isteyen ve seksten sonra o narın güzel vücuduna masaj yaptırmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir bayanlar 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  4. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 36 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim aslında engeli engellide sayilmam sağliklikta sayilmam sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam çoğu kişi konuşurken alkollü müsün derler sesimi yadirgamıyacak benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup amı külotü ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  5. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu strresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. resimler bana ait dürüst ve ciddi gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli çiftler arasin tel 05537753404 izmir ağrı ve d bazit van izmir Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum sadece evli ve mutsuz azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz erotik rüyalar yaşamak istiyoruz diyen bayanlar saygilar bekliyorum kendine iyi bir seks arkadaş arayan bayanlar bekliyorum ben ayaz yaş30 ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum ağrı ve Van Eskişehir

    YanıtlaSil
  7. istanbullu bayanları bekliyorum birlikte yapmaya ne dersiniz 05327062139

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 38 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  8. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Selam Ben Bursa'dan Mert 34 Yaşındayım Güvenilir Dost Arayanlar Gizlilik Şart Diyen Bayanlar 0530 512 94 16 Bu Numaradan Arayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ben istanbul dan Umut ciddi evlilik niyeti var böyle evlilik düşünen bayanlar la arkadaş olmak istiyorum .Ben kitap okuyan kültürlü egitim li biriyim. 35 yaşında esmer tenli yakışıklı kahverengi gözlü biriyim. Lütfen erkekler aramasın .05368276600

    YanıtlaSil
  11. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 MERHABA BEN IST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILIR DOST SIRDAS PATNER ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİLE MUHTEŞEM Bİ GRUP SEKS YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM SEKS UZMANIZI KORAY NOT 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18 GERCEK SEKSİ ARYAN CİDİ OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  14. 0505 095 13 15 büyük kalin yarrak isteyen arasında cok geç bosalirim kendine güvenmeyen aramasin

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  16. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPE'DE KORAY S3KSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YASAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU ARAYAN GÜVENİLİR TERMİNALİ JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUKTEN HOŞLANAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA TECRÜBELİ JIGOLO ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNDLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  17. AM yalamak amdilatmak bizik klitorst emip yaliyip got deliğini dil atip dilim ucunla halkayaparak amdan gotdelikden sikmek isterim ismim refik sex düşkunuyum Tercubeli deneyimli dilim dudagim uzman
    05352514233 refik çanakkale çanakkale

    YanıtlaSil
  18. Sex duskunuyum
    Genç olgunyas yaşlı matureyaslar.bekar.evli.dul
    Baliketli geniskalcali büyük irimemeli göbekli kadınlar sir sırdaş sadık gizlilik prensinimdir sex düşkunuyum
    +905352514233.refik
    Çanakkale
    Istanbul olabilir

    YanıtlaSil
  19. Türbanli bi bayan arasin 05378501556 gizlilik icinde

    YanıtlaSil
  20. 05352514233REFIK sex düşkunuyum amini bende yaliyip amcik agizima alıp emerek Bizigin klitoris emip yaliyip dilimle ici sokup çıkarıp am got sıkiciyim genç olgun yas mature yaş evli dul balık etli geniskalcali büyük irimemeli göbekli kadınlar sir sırdaş sadık biriyim gizlilik prensinimdir

    YanıtlaSil
  21. Evli mutsuz çiflere genç olgun yas yaşlı bekar evli dul fark etmez sınırsız pozisyonlarda tecrübeli deneyimli uzmanım ayakda kucakda bacak omuzda yandan domaltip arkandan dil atarak emerek Bizigin klitoris emip yaliyip got deliğini dil atip dilim ucunla halkayaparak götden sikmek isterim ben refik tanismak istiyenler evli dul fark etmez sınırsız pozisyonlarda tecrübeli deneyimli dilim dudagim uzman +90535.251.42.33 REFIK sıkiciyim

    YanıtlaSil
  22. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  23. Merhaba hanımlar beyler ÇİFTLER eşini paylaşmak siktirmek istiyen ler o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek sonrada inlete inlete yalvarta yalvarta sikmek sikmek sikmek istiyorum arayın yazın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  24. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  25. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  26. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  27. +905352514233 REFIK tanışmak istiyen
    Evli dul mutsuz genç olgun yas yaşlı mature yaş kadınlardan tanımak isterim 05352514233 REFIK

    YanıtlaSil
  28. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALYEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN GERCEK SEKSI MUTLUGU HEYECANINI ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERCÜBELI SIRDAS SEKS DOSTU VE JIGOLO ARAYAN Uzun SEKSTEN HOSLANAN BÜYÜK VE KALIN SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI BEKAR ŞİŞMAN KAPALI LEZ BAYANLAR VE ARALARINA GUVENILIR SIRDAS 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYI TNSLM 19 CM VE KALIN BOSALMA SUREM 45 DAKKAIKADIR 0543 283 86 18

    YanıtlaSil
  29. Maraş antep adana osmaniye malatya 30 yaş üzeri temiz titiz hanım arkadaş arıyorum maddi durumum iyi 0530 850 0374

    YanıtlaSil
  30. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  31. Slm bursadan yaş 44 bekarım evli çift tek bayanlar tanışabiliriz
    0 533 084 2059

    YanıtlaSil
  32. Slm. Bursa. Yeni şehir.tek. Erkek arayan. Evli. Çiftler. Dul. Bayanlar.05455571266

    YanıtlaSil
  33. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek türbanlı bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  34. Selam arkadaşlar Mersin'de yaşıyorum Mersin'de yaşayan gözünün önünde eşini paylaşmak isteyen varmı fatihgunduz333@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bayanlar hadi ne duruyorsun bir telefon uzağındayım heyecan güzeldir bekliyorum seni 05431354243

    YanıtlaSil
  37. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın.0539 778 90 85

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben izmirden memet bayan arkadaş arıyorum liseli kızlar hemşireler bayanlar arayin tanisslim çok mutlu olursunuz 05315952134

    YanıtlaSil
  39. Merhaba kızlar hemşireler bayanlar arayin tanisslim izmirve cevresi 05315952133

    YanıtlaSil
  40. Bayanlar yas onemli degil hertürlu fantazi yasamak icin 05426254299

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim cifte tecrubem var 05458622275

    YanıtlaSil
  42. Merhaba bayanlar maddi sıkıntım yok gizlilik içerisinde görüşmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz
    05524077977

    YanıtlaSil
  43. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  44. Heyecan arayan olgun hanımefendiler, heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isterseniz iletişime geçelim lütfen:0505 829 89 28

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Slm ben Zonguldak dan hakan 34 yaşındayım eşini siktirmek isteyen beyler ve azgın kendini siktirmek isteyen bayanlar arayın grşlm gizlilik prensibimdir 0539 932 55 75

    YanıtlaSil
  47. Kızlar bayanlar hemşireler evli bayanlar arayin tanisalim05315952133 izmirden memet

    YanıtlaSil
  48. Ist KADIR sıkıcı ist azgın bayanlar arasın am yalanir

    YanıtlaSil
  49. Selam İstanbul ve çevresi azgın bayanlar arayın yaş farketmez yalarım amcigini zi 05379512381

    YanıtlaSil
  50. Her türlü fantaziye açığım arayin bayanlar yalarım aminizi 05379512381

    YanıtlaSil
  51. Ist sıkıcı KADIR azgın çiftler bayanlar arasın am yalanir

    YanıtlaSil
  52. Selam kızlar hemşireler dul evli yaşlı bayanlar iyi am Got yalarim arayin izmir ve çevre iller 05315952133

    YanıtlaSil
  53. SİKİCİ KADİR İST Evli çiftler dul ve ateşli bayanlar arasın sekste sınırsızım
    Am göt yalarım 0538 844 69 78

    YanıtlaSil
  54. İyi geceler ben tekin İzmir’den alet büyük kalın çok geç boşalıyorum üç saati buluyor dayanabilecek azgın ateşli bayanlar ön sevişme süper
    05050951315

    YanıtlaSil
  55. MERHABA BEN İSTANBULDAN METEHAN YAŞ 37 BOY 173 KİLO 72 DİKSİYONU DÜZGÜN GİZLİLİGE ÖNEM VEREN KADIN RUHUNDAN İYİ ANLAYAN SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN BİRİYİM LÜTFEN SADECE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYANLAR ARASIN 539 567 36 40

    YanıtlaSil
  56. Sıkıcı KADIR IST azgın bayanlar tangalarinizi dişlerimle cıkartıcam amlarinizi yalarım ateşli bayanlar çiftler dullar arasın 20cm yarragi ıçine alabilecek bayanlar arasın öptüm am dudaklarımızı
    0538 844 69 78

    YanıtlaSil
  57. Doyumsuz bayanlar 05302916830 yaş fark etmez

    YanıtlaSil
  58. Merhaba ankaradan ciddî ne istediğini bilen bekar dul olgun türbanlı bayanlar
    Fantazi arıyan evli çiftler daha önce deniyim oldu arayın tanışalım Buluşalım gizlilik ve güven önemli arayın
    05465812353

    YanıtlaSil
  59. Merhaba ankaradan ne istediğini bilen ateşli ve doyumsuz her yaştan bakar dul olgun türbanlı bayanlar fantazi arıyan evli çifteler deneyim var gizlilik ve güven arayın tanışalım
    05465812353

    YanıtlaSil
  60. Sıkıcı KADIR IST azgın ateşli bayanlar arasın 0538 844 69 78

    YanıtlaSil
  61. Selam İstanbul dan Erol ben azgın bayanlar arayın am got her türlü sikis var bu konuda iddaliyim yalarım aminizi 05379512381

    YanıtlaSil
  62. Ist KADIR seks ac olan bayanlar çiftler arasın 0538 844 69 78

    YanıtlaSil
  63. İstanbul Çekmeköy den erol amciklarinizi yalarım arayın bayanlar her türlü fantazi var 05379512381

    YanıtlaSil
  64. Ben mehmet diyarbakirda yaşıyorum 25 yaşındayım sikiş hastasıyım hiç fark etmez ulaşmak isteyen arıya bilir 05426351904

    YanıtlaSil
  65. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul da 05551623625

    YanıtlaSil
  66. Merhaba bayanlar yasim 48 güzel birliktelik için arayın tanışalım 05443134090

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tivitirini yaz görüşelim

      Sil
    2. Gizlilige ve temizlige dikkat ederim
      https://twitter.com/MuratAl41906820?t=ZGrM4g_ccoP7rm7o23kJNg&s=08

      Sil
  67. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  68. merhaba yozgat ve çevresinden gizli ve heyecan yaşamak isteyen türbanlı kızlarla tanışmak isterim 05351050230 arayın görüşelim

    YanıtlaSil
  69. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul da 05551623625

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. Merhaba selam ben İzmir'den coşkun kızlar hemşireler evli dul bayanlar arayın tanışalım güzel günler göreceğiz 05315852133

    YanıtlaSil
  72. 05315852133 beni arayın kızlar evli dul bayanlar hemşireler tanisalim

    YanıtlaSil
  73. AKTİFİM. TEK. ERKEGİM ANKARA' KEÇİÖRENDEN 36. YAŞINDA. 1.78 BOY 68. KİLODA GERÇEK REALİM AM. İTİNAYLA YALARIM. 05427114758. CAYIR. CAYIR YANAN VICIK VICIK SULANMIŞ DAMARLI KALIN. SERT SEVEN LİSESİ TAKİPÇİ ATEŞLİ. KIZLAR CESARETLİ ÖZGÜR ÇILGIN DUL. EVLİ MUTSUZ. TOMBUL ÖZGÜR BAYANLAR AYRICA TEK. ERKEK ARAYAN CUCKLOUD EŞİ. PASİF EVLİÇİFTLERE TECRÜBELİYİM 3. TEK. ERKEK SIRDAŞ OLURUM AİLE KAVRAMINA GÜVENE ĞİZLİLİĞE ÖNEM VERİRİM WHATSAP VAR EKLEYİN KENDİNİZİ TANITICI MESAJ ATIN ARAYIN TANIŞALIM BEKLİYORUM 0542.711.47.58

    YanıtlaSil